Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2015 09:52 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ… – ЧАСТ 3
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 278 Коментари: 0 Гласове:
1



 Бях супер смотан като жив, жена ми ме разкара много брутално…Взе ми детето и макар че дъщеря ми много ме обичаше, и за нея станах никаквец, лека-полека…

От ниско платена работа, на друга такава…Пиене, приятели не на ниво…

Малко преди да умра почнах по малко хазарт…И макар че бях на тотална загуба, комарът ми отвори очите за много неща, даже и жените зеха повече да ме харесват…Да, ама годините алкохолизъм и хамалогия си казаха своето…Бях и доста напълнял….

Човек в  гроба си дава сметка за много неща…Най-вече, среща се с духовете на какви ли не хора, научава какви ли не истории…Има време да ги обмисли, да, векове време…

Първото нещо, което научаваш за нула време са езиците, струва ти се странно как не си забелязвал, че езикът на практика е един и същ…С малки разлики, а като си спомням един тъп английски как не можех да науча и колко врати ми бе затворило това…

Все пак и тук си личи кой колко е знаел като жив, защото има тънкости в даден език, които само най-интелигентните могат да проумеят…Но в крайна сметка в Отвъдното всички се разбират по-лесно…

Поумняваш и защото непрекъснато наблюдаваш тялото си, как се разлага, скапва и от цялата тая воня и отврат, започваш да мислиш за по-висши неща…И така, безкрайно поумняване, от ден да ден, век на век, епоха след епоха…

Докато някой не те събуди, теб и тялото ти, с определена цел…

Както стана с мен…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 653325
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1634
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930