Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2015 09:51 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ.. – ЧАСТ 4
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 229 Коментари: 0 Гласове:
0



 И така, ето ме събуден и готов за подвизи…Имам си даже и шеф, той ме възкреси с доста интересен ритуал и ме прати тук в тази гробница, която деля с един друг, извикан от Отвъдното…Той обаче е доста стеснителен и ограничен, по моему…Не си позволява никакви волности, освен да плаши охраната на гробището и посетителите…

Както виждате, моите забавления са далеч по-смели и интересни… То не е  само до забавлението, трябва да се свиква с новия живот…Сигурно си мислите, че след като съм спал векове, ще бъда събуден да действам в бъдещето, не е съвсем така…В задгробния живот времето тече по друг начин, а и може би просто началството ме е запратило с магия в моето време, защото нагаждане към епохата, в която съм възкресен, би изисквало доста сложно обучение…

Интересен е въпроса защо духовете, след смъртта, се въртят около заровеното тяло, вместо да се реят волно из света…

Еми, просто защото и в Отвъдното няма пълна свобода и там има ограничения на предвижване и там има йерархия и тирания, ако щете…

Така че не бързайте да умирате, в смисъл, ако мислите, че ще се освободите по тоя начин…

Чудя се дали да не се обадя на дъщеря ми, помолих колегите в района да ми донесат какво става с нея…Станал съм дядо, тя се оправя добре с живота, развела се била, но не и пукало особено…Ще видим, има време…

Точно бях полегнал и в дрямка кроех планове за лудории…И ето ти го холограмния пратеник от шефа…

Фосфорициращо дяволче с рогца, еми малко е старомоден начaлника…Камфор, така ще го наричаме, оттук насетне…

Аз пък съм Шаел, приятно ми е…С колегата няма да ви запознавам, защото той скоро изчезва от сцената…Аз изчезвам от гробището, тоест…Време е да свърша работата, за която съм събуден…

И така дяволчето ми дава координатите на щаба и датата, на която трябва да се явя там…Добре, мойто момче, на линия съм…

Играта започва…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 653440
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1635
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930