Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2015 07:14 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ… – ЧАСТ 7
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 309 Коментари: 0 Гласове:
0



 Вече една седмица съм в клиниката, тия напраиха чудеса с мене…Не знам кво са ми присаждали, преливали , кърпили но силата ми е на макс, ерекцията нон-стоп…

Тука част от персонала е от наште, който не е правил секс с нежива жена, нищо не знае за любовта…Сестричките, живи или не, обичат игричките…Сетих се и за Лили в един момент, как си муци и разни такива…Еми, захапала е плувката, измислих си неква болест и тя мина да ме види…Отбихме се до едно хотелче, нема грешка детето а и аз почвам да се привързвам…Тя ми разказва се повече за себе си, бедно семейство, бащата си бил камшика, майката нервна, мизерия…

Ше зема да я направя любовница на некой баровец, да напраим едно добро дело…За целта обаче требва да я науча на разни игрички, обяснявам  ѝ, че искам да доведе некоя приятелка, да направим тройка…Почва да плаче завалията, ти не ме обичаш, е такива лафове…Как да ѝ обясня, че точно понеже не ми е безразлична, го правя…

Некъв от лекарите нещо почва да се отваря, затова ли бил учил, да лекува мъртъвци, били сме използвали държавни пари, разни е такива, научих от една сестричка къде му е кабинета и го посетих…Провесих го през балкона, той се изпусна в гащите, ето това е смелостта на бунтарите, има и истински, разбира се…Тоя не е от тях, обаче…

Егати и бунтара, бунтар клепач, оплакал се на главния, той пък на Камфор…

Шефа е бесен, но във версайски стил, некак си…Шаел, превишаваш пълномощията си…Кратка пауза, но като се замисля, си имал резон…Всъщност, всичко това значи, че си готов за акция…

Готов съм, я…Болниците не действат добре, атавизъм от времето, когато си бил жив и си бил във болницата…

Лили идва отново, довела е приятелка, оная е значително по-отворена от нея…Карам ги да се целуват още в кафето, в хотела поръчвам пиене и си правим малка оргия…Лили започва да се отпуска, ше стане човек от нея…

Сатана, биха казали религиозните, като четат тия редове…Да, Сатана, защото развращавам момичета, а какви са всички началници, шефчета, учители, наставници…Които експлоатират младежта, мачкат я психически…Убиват я от работа на смени, в крайна сметка някои дори имат сексуални апетити…Те не са сатани, те са част от структурите на обществото…

На сатанинското ви общество…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 651506
Постинги: 1708
Коментари: 269
Гласове: 1631
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930