Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2015 07:33 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ… – ЧАСТ 11
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 321 Коментари: 0 Гласове:
0



 Мисълта за внучката ми не ме оставя на мира, никога не бях виждал детето…Дъщеря ми до един момент идваше на гробищата, понякога дори си поплакваше…Ех, тати, тати и разни е такива…Ако можеше да ме чуе, щях да и кажа колко съжалявам, че не сме се виждали повече, за моментите, които сме пропилели в караници и неразбории…

Никога не взимаше детето със себе си, така и не я видях никога…

Естествено, първата ми мисъл беше да се свържа с дъщеря ми, тя е  кораво момиче, не е религиозна, нещо много рядко за жена…Щеше да приеме нещата, колкото и да са странни…Да, но ония психопати от Вътрешни разследвания само това чакат…

Вторият вариант, да намеря болницата, в която е детето, отпада поради същата причина…Ясно е, че клиниката е инфилтрирана от ония…

Имам само едно спасение и то е…Камфор, нещо ми подсказва, че зад лакираната външност на това френско копеле, се крие нещо човешко…

Няма време за губене…

Ало, шефе, личен проблем…Може ли да се видим…

Камфор ме чака този път сам, калугерките са в другата стая, играят на карти, покер или сварка, масата е затрупана с банкноти…

Не съм се излъгал, колкото и да владее лицето си, боса пребледнява…Напълно те разбирам, Шаел, съжалявам за случилото си, е в тоя стил неща…

Обяснявам му, че не знам доколко е стабилно финансовото състояние на дъщеря ми…Молбата ми е да бъде подпомогнато лечението на внучката ми, а парите да удържа от моята заплата…

Това е най-малкия проблем, Шаел, въпроса е КАК ТОЧНО ДА СТАНАТ НЕЩАТА…

Не съм се и съмнявал, че шефа ще откликне на грижите ми, стискам ръката му с най-искрени чувства…На вратата Камфор ме спира, не искаш ли да опиташ едно от момичетата…Разбира се, шефе, за мен е чест…

Избирам тази с най-малката купчина пари, винаги съм си падал по смотани мацки…

Никога не бях бъркал под дрехи на монахиня, усещането е уникално…

Господине, да пея ли църковни песни, докато го правим…

Няма нужда, котенце, и така си много сладка…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 652025
Постинги: 1708
Коментари: 269
Гласове: 1631
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930