Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2015 11:36 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ…ЧАСТ 17
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 344 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Некаква разследваща журналистка почнала да си вре носа в историята с трафопоста…Камфор е непреклонен, Шаел, елиминирай я, както ти си знаеш…Искам я смачкана тая хлебарка…Преди да изляза, шефа подхвърля между другото…Как върви левитацията?

В момента левитацията върви само с члена ми, той излита като вижда новата любовна колекция на Камфор…Началството е на вълна близначки, няколко чифта, облечени като прислужнички или медицински сестри…

И аз имам нужда от бърза помощ, шефе…

Шаел, не гледай в канчето на началника…Всъщност ако се справиш добре с журналистката, ще ти отпусна едно екипче…

Те това е стимул, не мислите ли…

По нареждане отгоре, ходя в един от порталите на курсове по магия…Лекторите са магьоснички, живи, но това не значи, че не се защитават…Опитах се да награбя една в междучасието, тая ме вдигна с поглед и ме запокити в стената…Едва не ме преби…

Ще ъ го върна, разбира се, нека да свърши курса…

Опитвам се да левитирам, засега долитам най-много до покрива на някоя ниска кооперация, едвам имам сили да се хвана на перваза…После лежа и зяпам минувачите…

Истински Карлсон, който живее на покрива…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 654022
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1636
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930