Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2015 10:39 - НЕВИДИМИ ЗАТВОРИ…ЧАСТ 1
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 563 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Винаги съм се досещал, че ги има…Просто ми трябваше да време, за да прогледна през илюзията, заблудите и собственото ми нежелание да видя неприятните неща…

Сега вървя и просто трябва да вдигна поглед, ето ги, висят във въздуха, енергийни клетки, в които бледи сенки седят, подпрени на прозрачни стени…

Още не съм се научил да виждам пазачите, понякога те се преструват на минувачи, дори на клошари, дремещи по пейки…С уреди, подобни на дистанционни или таблети, те дават или изпълняват команди…

Дали не убиват някой непослушен затворник, или просто отварят някакви вентилационни шахти…Или включват малки електромоторчета, които прибутват подноси с храна за нещастниците…

Понякога обаче те са невидими, усещам злобни погледи, като се загледам в енергийните клетки…

Намекват ми да си вървя по пътя и да не си търся белята…

———————

Най-често са в клоните на дърветата, кой ли би търсил нещо тук…Но понякога вятърът или невидими влекачи ги запращат над градинки, понякога дори над ресторанти и кафенета…Абсурдно е, нали…

Седиш и си пиеш пиенето, а над теб някой бере душа…



Тагове:   контрол,   бунт,   тирания,   затвор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 651714
Постинги: 1708
Коментари: 269
Гласове: 1631
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930