Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2015 09:54 - НЕВИДИМИ ЗАТВОРИ…ЧАСТ 3
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
0



 Леаш май успя да разсее страха ми, седнали сме в най-хубавото заведение в района, той черпи…

Отпуснах се от виното, при всички положения е добре, че намерих смелост да потърся контакт с него…

И така, нека да започнем…Леаш е все така усмихнат…

Разкрили сте, че има полета-клетки, в които някой държи затворници…Човек по идея смята, че в такива нестандартни затвори се държат невинни хора, всички сме обзети от идеята за Големия брат, за тоталитаризма…

А не е ли така, малко съм замаян, заинтригуван, но и ми си спи от виното…

Така е разбира се, но тиранията, колкото и да е страшна тя, е нещо като хладилник…Държи нещата замразени, докато дойде време да се сготвят…

Интересна идея, но нека да не губим време с такива разсъждения, какво следва да стане сега с мен, да си призная страхът избива отново на челото ми…

————————

Обичам хора, които веднага минават върху същността на въпроса…Ами ето каква е работата…

Аз съм длъжен да напиша доклад по въпроса…Ще го предам нагоре, оттук нататък са възможни няколко развития…

Всички от тях водят към едно – да бъде запазена тайната…

Ако държите да оцелеете, но не само това, да оцелеете, така че…Да живеете добре след това…

Леаш отново пълни чашите, поръчва втора бутилка…

И така, най-разумната алтернатива…

Почнете работа при нас…



Тагове:   контрол,   тирания,   агент,   страх,   затвор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 653548
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1636
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930