Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2015 11:18 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ – ЧАСТ 34
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 493 Коментари: 0 Гласове:
0



Вървим с Ани по една от централните улици, времето е чудесно...Момичето е в прекрасно настроение, макар че сме тръгнали...Познайте къде...

На погребението на Георги, мацката не е затъжена особено за бойния си другар, загинал при странни обстоятелства, напротив - разглежда с любопитство витрините...Хитруша, успя да изпроси поредното подаръче...Прави си устата да ме запознае с техните...

И аз искам да говоря с тях, но за нещо друго...Искам да я отърва от анархистката група...Защото, ако се намерят други истински революционери като Георги, животът на една блондинка няма да им се посвиди в името на освобождението на света...

По време на обучението ме светнаха на нещо, което би било ужасно дори и за такива деградирали личности като мен...При секс докрай с нормална , жива жена и съответно – забременяване, растящият плод натоварва майката с негативна енергия...Във времето до раждане или аборт, мозъкът е под напрежение и само много силна жена би могла да се справи...

Това обяснява откачането на Лили, вероятно и на другите жени, с които го направих...Е добре, защо не ми казаха тия изроди...Нямам думи...

Така че сега внимавам с Ани и все пак...Започнах да си падам яко по нея, красива, витална, спокойна...За съжаление, след като я отърва от анархистите, трябва да ъ кажа ЧАО...Завинаги...

 

-------------------

 

Да изнесеш реч на погребението на убит от тебе човек...Цинична постъпка, но вече ме познавате и знаете, че е в стила ми...

Зловещ маскарад, в страшния тоталитарен и пропаднал свят, нищо ново под слънцето, обаче...

Подобна е всяка реч на политик, свещеник или бизнесмен...Защото те са убийци в мащаби много по-големи от моите...И все пак...Жалко за момчето, за грешния и абсурден път, който бе избрал...В името на обработеното и неразбиращо стадо, което не разбра нито стиховете, нито възгледите на Георги...

На входа на гробищата Ани изведнъж се сеща къде отиваме и се разплаква неудържимо...Чаровна е дори и в глупостта си...

Купувам възможно най-големите и разноцветни букети...Няма да се излагаме, я...

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 651670
Постинги: 1708
Коментари: 269
Гласове: 1631
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930