Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2015 14:19 - НЕВИДИМИ ЗАТВОРИ…ЧАСТ 5
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове:
0



Няма да бързаме много, въпросът е обучението да е приятно и следователно ефективно…Леаш го дава лежерно както винаги, явно чрез мен релаксира от паралелния си живот на убиец и злодей…

Имах два дни да изпробвам Ринг, като се почне от теглене на музика и филми, та се стигне до въпроси свързани със Затворите…Убедих се, че е ценен и забавен помощник…

Ето го и Леаш, както винаги изненадва, идва подръка с красиво момиче, което веднага ми се лепва…Не съм бил никога опитен във флирта, но усещам, че има нещо нагласено в нейния интерес…В крайна сметка кой съм аз, бедняк и несретник, на всичкото отгоре в лошо физическо състояние…

Обядваме и оставяме момичето във сепарето, Надежда, име, сякаш засилващо цинизма и тъмнината на начинанията, в които се впускам…

Стигаме до най-близката енергийна клетка, Леаш ме представя на пазача, тъмните очила не могат да скрият бившето ченге…Иванов, щял да ръководи обучението ми…Фуражката от първия миг ми показва с поглед и глас през зъби, че съм НИКОЙ за него…Леаш ми смига – да не ти пука…

Да си призная имах нужда от тая капка кураж…

————————–

Нищо сложно, команди и технически подробности, свръхлесни, подозрително лесни бих казал…Леаш ме оставя пред ресторанта…

МОМИЧЕТО Е ЗА ТЕБЕ, ПОИГРАЙ СИ ДОБРЕ…ПРИ НАС НЯМА МЯСТО ЗА СМОТАНЯЦИ…



Тагове:   контрол,   бунт,   тирания,   затвор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 646228
Постинги: 1708
Коментари: 269
Гласове: 1627
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031