Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2015 09:44 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ – ЧАСТ 35
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 453 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.09.2015 10:49


 Трагикомедия, въпросът е дали човек може да запази чувство за хумор, намирайки се посред погребение…Ето с две думи метафизичния водевил, в който моя милост е един от протагонистите…

Тялото на Георги лежи в ковчега, до него е застанал духа му…Младежът учудващо бързо се справя с новите условия, поне в сравнение с мен навремето, застанал е гордо до трупа и се е втренчил в убиеца си…Както и си мислех, няма и грам омраза в погледа му…Разбира се, терминът “поглед” тук е условен…Усещам обаче мисловните му вълни…

Да, Георги вече е наясно, че до голяма степен сам е подписал смъртната си присъда…Извисените и напреднали умствено хора, ако не успеят да скрият прозренията си, рано или късно стават мишена…Нищо, приятелю, аз твоя убиец, ще направя всичко възможно да те измъкна оттук…Така, както излязох аз, заклевам се, доколкото един демон може да се закълне в нещо…

Между мен и Георги стоят Пазители, това са духове, вербувани от нас, които пречат на саморазправите и други неприятни прояви по време на погребение…Защото макар и безвредни в материален смисъл, душите на умрелите могат да изиграят всякакви неприятни номерца на присъстващите на ритуала…

Ето и нещо, което определено ме изненадва, иззад кордона виждам духа на Лили, треперещ от злоба…Събрала е цяла агитка от духове на момичета, които не разпознавам, явно е успяла да сформира някакво феминистко дружество и сега искат да си го изкарат на мен…Да, разбира се, виновен съм и то доста…Дори повече, отколкото с Георги…

Но сигурно вече забелязвате, че разкаянието ми е чуждо, посветил съм се на една единствена цел, да си живея добре “живота”…Да го наречем така…

Защото макар и зомби, кукла-убиец на конци, се чувствам прекрасно, вервайте ми…

Ани не спира да лее сълзи, подавам ъ пакетче кърпички…Някои ни маха с цветя, анархистката група е вече на линия…

Дошла да почете убития предателски брат по оръжие…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 653901
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1636
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930