Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.06.2017 10:14 - Резидънт ивъл в маалата...
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 1272 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 01.06.2017 10:52


 Нека сега да резюмирам целата шитня, къде се случи от един месец насам...То ясно, че само на изтрещел квартал като нашия некой мое да му кастне такъв лък...
Отнекъде почнбха да се лоудват зомбита...Вървят бавно като роботи, скърцат и разучават маалата...
Ако требе да сме честни, не са закачали никого, да ама хората зеха ги закачат...Първо целото геймър се събрахме и решихме да ги изтрепем...Електрожени, триони, киселина, эдри с винкело, нанай си демидж, бате...Продължават да си джиткат и не те отразяват грам...
Баце, и гърлите ги спираха да ги рбнат...Пич, не ме прекъсвай, щех да стигнем и дотам...
Та, ето, загрижиха се мацките за горките създания, кво ли не пробвбха - пържоли, фафли, гризини...Ония не ебават, ръмжат и си скърцат...Бате, говори се, че некоя мое да го е отнесла....Добре бе, фантастико, а аз как така да не знаем нищо...
Накрая с Хелмета не издържахме и нахлухме при кварталния, обвиних го, че полицията не се намесва, че не алармира медиите и тн...Мислите, че нещо станб ли...Къде ти...
Викнаха ме след време в районното да давам обяснения защо съм толко непослушен, аз обаче станах посред предаването и си тръгнах...
Засега нема ответен удар, но не се заблуждавам, че ше ми направат шапка, ченгета са все пак...
Некъде след месец отнекъде се появиха магьосници, за нема и час кастнаха файър енд тъндър и изтрепбха зомбитата...
Моето селфи пред подпалено зомби станб хит в Инстаграм и Фликер...Не че кярих нещо, но си е друго да станеш стар замалко...
Като че ли филмо най-после свърши...Да, ама не...
Вчера Братото ме заведе при портала, откъдето са дошли пичагите...И там, да видиш ти, едно зомби беше артисало след бомбардировката...
Дойде и Бота, решихме да го нахраним зомбака...Опитах се да ги светнем, че това е кауза пердута...Бате кво е КАУЗА ПЕРДУТА...Абе, кренвирш, земи малко смени каналите, че ми писнб да се праим на речник...От ПЛАНЕТА нема да си подобриш левъла...
По заповед на Бота дотича и Мими с всекакви хапки за тест...Да, ама зомбито не сака да руча и туйто...Пич, може би иска човешка кръв...Да бе, да лежим некой затова, че е гладен некъв пришълец, ти изтреще ли...
Решихме да оставим зомбито в подлеза...
Засега...
И докога така, батенце...



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cell - . . . Бате кво е КАУЗА ПЕРДУТА. . . Абе, ...
15.07.2017 15:08
...Бате кво е КАУЗА ПЕРДУТА...Абе, кренвирш, земи малко смени каналите, че ми писнá да се праим на речник...От ПЛАНЕТА нема да си подобриш левъла...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 653030
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930