Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2017 18:50 - Бота се завръща пачкиран...
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 715 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 07.06.2017 19:22


Оставихме малкия на баба му, аз още съм каше, разбира се...
Мими засега го успива, че тати е командировка...
Командировка в друго измерение....
Е, бате, у меден месец си, яко розова серия...
Да, не съм вервал, че ще съм щастлив по тоя начин...Но така стана...
Пич, не се прави на важен, не си първия, който е с жената на ближния си...Добре, дедо попе, я ми изпей и некоя молитва против уроки...
Гледахме некъв филм с бейбито, после се отбихме до един бар и след дълъг спор, решихме да идем у тех...Не си разтребил, миличък, немаш климатик и разни е такива доводи...
Поцелувахме се пред вратата, тя отвори, аз обаче си я гепих през кръста...Браво бе, мачо, откъде толко енерджи, от вискажа ли...После, че ти кажем, баце...Защото...
В хола седи Бота, яко омрежен с ланци...На масата куп банкноти...
Гласът му един такъв сигурен, секаш се е подменил с бате Арни...
Споко, Зоране, не прекъсвайте топлата връзка, просто седнете на дивана, да ви се порадвам...
Мими обаче не е на кеф от ситуацията, започва да плаче...Е, бате, това ако не е женска постановка...Абе, ти недей така, яка смена в сценария, не мислиш ли...
Моли ме да ъ викна такси...Щела да спи при майка си...Опитва се да вдигне лек скандал на Митака, че не пита за детето, е такива работи...
Излизам да я изпратя, нали няма да се откажеш от мен, разни е такива въпросчета...Излишно е да ме питаш, бейби, страницата е обърната...
Браво бе, каубой, ами чавес...Че го мислиме, бате...
Изпращам я до колата и се качвам обратно...Митака вече е разлел питието...
--------------------------------------------------

Бате, оставям ви малко мангизи, изчезвам след малко...Пак че идвам чат-пат...
Но понеже си от партито, искам да ти разкажем кво станб...Нема защо да пазиш тайна, съгласувал съм с елфите сичко...
Кви елфи, баце...
Слушай сега, влизаме с Гошко у портала, то вътре турбошарения...Като на селски панаир, батенце...Въртят се секакви цветове, понекога образа се размазва...А ние леко си джиткаме по неква пътека, ама дали тя се клатеше или ние се помешахме от цветомузиката, оди разбери...Гошката обаче не се изплаши много, което значи, че оттука и е дошъл с другите зомбита...Евала, Бот, цел Шерлок си станал по трасето, качил си левъл...
Знам как да изчеткам Митака, и той ми подарява един от ланците си...Те ти, баце, да се успокоиш малко, че още гледкаш на парцали...
И ето, Джони, в един момент пътеката свършва у зелена полянка...А там чакат едни голи елфки с лъкове, бате, нема такива кифли...А аз с моя туристически нож у раницата, нулев демидж отсекъде...Беха решили явно да ме ползват за мишена...
Добре, че дойде некъв маджишън, обяви им некви заклинания и елфките черта за нула време...Викам му, пич, остави поне една да си поиграеме, за тюториъл един вид...
Тоя като почна да се хили, вика, абе ти, точно се чудех на къв език да ти шпрехам, то такова сексуално желание, че на телепатия най-лесно...
Добре, че Мими си тръгнб, щеше да изревнува, гаранция...
Нали, батенце...
Бота пали цигара от цигара, абе мъчно му е за семейството, колкото и да се бачка на супермен...
Бате, с толко мангизи, че си направи десет семейства...Ах, колко си ми перверзен...Не  е толко лесно, каубой...
Бота изведнъж променя тона...Обаче, Зоране, оттука почва цензурираната част...Обещал съм да не казвам с кво точно почнах да се занимавам там...
Все пак те ти жокерче - трафик между Горната и Долната земя, има кво да се шитка, вервай ми...
Прекарах първия товар и реших да ви оставим малко мангизи с Мими, един вид поисках авансче...Е много ти мерсаж, батенце...
Бате, не е истина, Бота никъв го немаше у търговията...Сичко се мени, пич...Ти верваше ли, че ше завършиш УНСС-то, ама ето, че станб...Верно, бате...
Изведнъж некъв кристал на масата почна да бибитка, не го бех скивал досега...Баце, требва да бегам...Гледай да успокоиш Мимката и малкия...Лесно е да се каже, поне сега имам мангизи за технически средства...Да, бате...
И вместо да тръгне към вратата, нашия отвори джама и политнб...За по напреко...
Верно ли, бе...
-----------------------------------
Звъня на Мими, идвай, муци, терено е чист...Не е толко лесно, Зоране, малкия е сънувал кошмари...
Що ли не ме учудва...
Нали, батенце...








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cell - Левъл ...хммм БУКОВСКИ ,по който много си падам -връзка с НАВЕДЕНИЯ свят - отнюд ...поздрави !
15.07.2017 14:52
.....съгласувал съм с елфите сичко...
Кви елфи, баце...
...и той ми подарява един от ланците си...Те ти, баце, да се успокоиш малко, че още гледкаш на парцали...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 651577
Постинги: 1708
Коментари: 269
Гласове: 1631
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930