Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2015 10:06 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ…-ЧАСТ 15
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 264 Коментари: 0 Гласове:
0



 В нас почти винаги говорят бесовете…Понякога сдържаме импулса за насилие, понякога не можем, а и не е нужно…Та това си е идеална релаксация…

Мисълта за пластична операция ме подлудява, в клиниката при възкресението промениха доста лицето ми, така че и родната ми майка трудно би ме познала…

Като си представя, че пак ще ме префасонират, подивявам…

И защо, да ме пита човек…Та нали съм вече друг и водя нов живот…Да, но явно лицето ми е свързано с представата за самоличност, сигурност и комфорт…

Да си бесен е нещо като да си пиян, хем си загубил контрол, хем сетивата ти са изострени и виждаш повече неща от нормалното…

Правихме до късно секс с китайката, после тя заспа…Аз пък се опитах да чета, но скоро се разтреперах от бяс…

Не знам как имах търпение да изгледам някакъв филм и две-три предавания…

Започна да се съмва, време, в което молитвите и заклинанията на религиозните ненормалници ни будят от болка…

Награбих отново китайката, тя ме наруга през сън, на мен малко ми трябва – изхвърлих я навън, не ми пука, ако ще и цялата китайска мафия да ми цъфне утре…

Излязох навън и подсъзнателно се насочих към най-пустото място в квартала…Седнах между дърветата и запалих цигара, я да видим коя ще е първата жертва…

Кретаща бабичка, с пазарска чанта, надменна дори и в старостта си…Познато излъчване, даскалица или ученка некаква…Сритвам я, тя пада на земята, през това време отарашвам чантата…

Междувременно звъни Камфор, мдаа, затова са началниците – да ти пречат да побеснееш…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 652780
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930