Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2015 08:58 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ…ЧАСТ 19
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 277 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2015 08:18


 Още като току-що възкресен ходех на това кафе до гробищата, свърталище на гробари, впиянчени железничари и рецидивисти…В сегашната ми работа особено ме интересуват криминалните, отхвърлени от обществото, те са идеалното оръдие в нашите ръце…

Собственика може би е доносник, и да не е, тук се навъртат често ченгета и хора от пробационните служби, свикнал е със всякакви непознати…Сядам на чаша ракия, за нула време ми се лепват две малолетни проститутки…Циганчета…

Нека си стоят, идеален камуфлаж…Богат чичко, дошъл да си потърси забавления…

Оглеждам посетителите, на две от масите играят карти…На едната е моя човек, на когото съм поставил задача да ми намери хора …

Платени изнасилвачи, не е толкова лесно да се вербуват…Рецидивистите обичат да изнудват, не винаги парите могат да им затворят устата…А и с какво ще ги изплашиш, с бой ли, със затвор ли…Никакъв шанс…

Явно вече е свършил работа, защото ми прави знак да излезем навън…

Трима са, може да ти настръхне косата за секунди, ако си сам с тях…Единият ми хвърля жадни погледи, за гей ли ме мисли, кво ли…Иде ми да му забия един…

Обяснявам им задачата, давам им по малко пари предварително, да се настървят…Избирам един за главен и взимам номера на телефона му…

Това е засега…Давам пари и на моя човек, добра работа…

Време е да се поразвеселя малко, особено като си помисля какво съм намислил на журналистката…Може би остатъци от съвест, ще кажете…

Може би…

В металски магазин купувам вампирска маска за Хелоуин, малко е смешна, но ще свърши работа…Мръква се, некакъв религиозен празник и църквите са пълни…

В една тиха уличка надявам маската и политам…Ниско над покривите, минавам покрай една църква, но има ченгета на входа…

Ето я мойта, тиха и спокойна, прозорците бляскат от запалените свещи вътре…

Влитам през входа със свален панталон и изваден член, муча като магаре, но за видиотената тълпа богомолци това е достатъчно страшно, попа пада по очи, бабичките пищят, хвърлят свещите, някои побягват, други се кръстят…

По-смелите ме проклинат и се молят заканително…По-свенливите женички закриват очи при вида на пениса ми…

Забавно, нали…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 652967
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1633
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930