Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2015 07:16 - ЖИВОТ В ТЪМНИНАТА…ЧАСТ 18
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 379 Коментари: 0 Гласове:
0



 Ето сега какви са новинките, жабата обикаля около разсипано боклуджийско кошче, може би телепатите имат нужда да се въртят в кръг…

Първо ние до ден-два се изнасяме, Червените хора, нашият расов враг, е по петите ни…Затова дойдохме и тук…

Е, браво, значи не стига, че вие ни се натресохте, сега и некво ново нашествие…Евала…

Да, признавам, че и за вас започват неприятности, допълва жабата…Но може би те щяха да дойдат и без нас, те са голяма заплаха за всички раси…

Но може би нямаше да цъфнат, а и да дойдат, аз отдавна щях да съм на Оня свят…

Не се прави на егоист, засича ме жабата, познавам те вече…Слушай сега другата новина…Направил си дете на Хрира, ние нямаме навика да оставяме децата на другите раси, когато се случи такъв гаф…

Ще ти кажа само едно, ще бъде момче и ще е лидер като тебе…

Много ме успокои, благодаря ти…А Хрира поне мога ли да дойда да видя…

Не, пратихме я с първата група за евакуация…Тя точно сега няма нужда от тебе…

Да, наистина, колко хуманно, да ви имам племенната философия…Така ли оцелявате, като пращате в командировка влюбените момичета…

Магическата жаба се тресе от смях…Много смешно, нема що…Тая ми объркб спатиите поне за два дена…




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 653192
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1634
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930