Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2015 14:51 - ИЗЛИШНА СВЕТЛИНА…ЧАСТ 8
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
0



Пиянска история, но алкохола я отпусна и тя ми разказа подтискащата си история…Дом за изоставени деца, после я прибира богата адвокатка…Не успява да я задържи в къщи, държи личната ъ карта, за да е сигурна, че момичето ще се връща като огладнее…Дава ъ по лев-два на ден, за да е сигурна, че няма да умре от глад…

Очевидно има отклонения, губела си джиесемите или  ги крадяли…Така че няма как да се свържем…Изпращам я до спирката, давам ъ пет лева, сякаш това е някакво решение…

И така, ето докъде ме доведоха мангизите, до проститутка, такава нещастница, до степен да ти настръхне косата…Но явно денят е тръгнал в крива посока, решавам да се върна отново при сваркаджиите…

Ето ги пак тях, препили  и потни, настървени от стремежа, ако не спечелят, поне да върнат загубеното…Хвърлям няколко банкноти и се впускам в идиотската игра…

В мен сякаш се е родил някой друг, при едно голямо залагане, прибирам парите, макар че губя…Предварително съм хвърлил око на една празна пейка с пирони по нея…

Отказвам да покажа картите и най-спокойно прибирам парите от масата…За щастие, останали са само разни хилки или алкохолици…Никой не смее да каже нищо, тръгвам си спокойно и чувам как викат зад гърба ми…Най-после събраха смелост…

Излъгал съм се, че всичко ще мине просто така…Пресрещат ме няколко от тях, със счупени бутилки или джобни ножчета…

Побягвам настрани, за щастие около първите боклуджийски кофи има разхвърляни дъски…Връщам се обратно и нападам преследвачите, макар че не е нужно…Те негласно са решили да се откажат, правят знаци за помирение и изчезват отново в горичката…

Пред входа ме чака момичето, явно няма къде да отиде…

Какво пък, имаме пари за известно време…




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 646323
Постинги: 1708
Коментари: 269
Гласове: 1627
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031