Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2015 08:33 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ…ЧАСТ 23
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 277 Коментари: 0 Гласове:
0



 Бива си го пръстенчето, универсална джаджа…Синхронизира се веднага с джиесема, е, ясно е, че с него ме държат на конци…

Но е идеален компаньон, може да си говориш с него много по-смислено, отколкото с повечето хора…Да го питаш за всякакви неща, той влиза във връзка с далечен комуникативен център и за нищо време си информиран…

Камфор няколко пъти ми намеква да разкарам Лили, накрая направо ми заповяда…Ами да, тя взе нещо много да се вре напоследък…Деградира момичето със скоростта на лавина…

Упорита е, обаче, идва при кооперацията и накрая бодигарда просто я изхвърля…Два-три пъти нашта вика и се заканва с юмрук, прахчетата явно ъ идват в повече…

——————

Може би се досещате, че ще спра да ви разказвам за част от нещата…Доста са страшнички, а и много от тях не се поддават на вашата логика…Нови са и за моята…

Ето например едно такова нещо…Част от обучението ми беше да се науча да откривам хора с по-различно, революционно мислене…Да докладвам за тях, но да мога да ги елиминарам и сам…

След бойното ми кръщение с гущера-журналистка си мислех, чи изпитите са приключили…Колко съм бил наивен…И тук, както при вас, недоверието е основна черта на шефовете…

Една сутрин Ринг, така за краткост ще наричаме пръстена, ме буди със съскащото си гласче…Излизам от стаята, защото близначките още спят…Заради тях поръчах по-голяма спалня, добре си живеем…

Сядам в хола и пред мен се отваря холограмен екран…Ихасрик, един от шефовете във психоотдела…

Шаел, във сектор 3-12 трябва да откриете опасно дете и да го елиминирате…След изпълнението искам доклад, веднага…

Косата ми настръхва, опасно дете…Преведено на нормален език, дете, с напредничаво мислене, което утре би могло да стане революционно…

Ринг веднага засича сектора, тръгваме веднага, навън леко ръми…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 654247
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1636
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930