Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2015 20:36 - ОБИКНОВЕНИ ДЕМОНИ… – ЧАСТ 6
Автор: skotadix Категория: Поезия   
Прочетен: 288 Коментари: 0 Гласове:
0



 И така, ето ме, събуден с магия разложен труп, готов да заживее истински, в служба на Злото…Страшно ли, смешно ли звучи, ще кажете вие…На мене ми се живее обаче, искам да съм на гребена на вълната и както виждате, нямам нищо общо със смотльото, който бях едно време…

Кооперацията е разкошна, навсякъде плочки, модерни мазилки…Камери гледат от всеки апартамент…

На входа на Камфор се спирам, възбуден женски глас се носи чак в коридора…Еми къв шеф е, ако няма оргии…Така се живее, развратник си е боса…Не би бил архидемон иначе и съм сигурен, че вътре са най-ефектните котенца, които можете да си представите…

Все пак не бях подготвен за това, което ще видя, изненадан определено, мдам…Шефа беше сред няколко калугерки в различен стадии на разсъбличане, в ъгъла, до прозореца бе застанала една бременна монахиня, с расо посред жегата…Ефектно, признавам…

Все забравям, че по-високите нива са телепати…Шаел, плащам ти достатъчно, за да си намираш жени, а и чувам, че се оправяш и без пари, похвално, бих казал…

Една от калугерките пали пурата му, сигурно ше кажете, е кво толко, накарал е проститутки да се облекат като калугерки…Не е така, приятели, при нас нещата са истински…А и въпреки похотта, си личи и довчерашната религиозност в тия събудени за разврата момичета…

Така се живее, ще ми се да опитам и аз…Но да се залавяме за работа, едно уиски? Защо не…

Изтънчено копеле е Камфор, според мен е бил некъв французин, не използва цинизми, гласът му е школуван, избира думите със невероятно съвършенство…

И така, Шаел, ето ти първо набор документи, набор кредитни и дебитни карти, джиесем…Сигурен съм, че бързо ще заучиш новата самоличност…Как го каза, заучиш, не бих се сетил за тая дума никога…

Утре влизаш в клиника, ето ти документите за постъпване…Там ще се погрижат да станеш истински човек и после почваме работа…

Общо взето нищо неочаквано за мен…Шаел, имаш вид на човек, който малко прескача границите, внимавай все пак, мога да те върна обратно…Знам, шефе, благодаря, че ми го казвате и разговори от сорта, не повече от пет-десет минути обаче…

Една от калугерките ме изпраща до вратата, преддверието е пълно със всякакви религиозни статуетки – богове, ангели, богородици…Някои са оквернени, но по много деликатен начин, понякога трябва да се вгледаш, за да го видиш…Ангелът например е със тестиси, Богородица държи презервативи в едната си ръка…

Ще ми се да остана да разгледам, на вратата погалвам калугерката по дупенцето…

Да не съм капо…



Тагове:   езотерика,   морал,   сатанизъм,   зло,   ад,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skotadix
Категория: Поезия
Прочетен: 654901
Постинги: 1710
Коментари: 269
Гласове: 1636
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930